tisdag 26 januari 2010

Yeah yeah....

..... jag har sovit på sidan lite inatt.
Otroligt skönt att slippa ligga på rygg och bara glo.
Bullade upp med en kudde bakom ryggen och smög mig till liggande sidläge...
aoucsh..ajaj...njae...el jo... jo det går ganska bra....
Åhhh vad lycklig man kan bli av att man kunde ligga på sidan och sova.
Vaknade iofs på rygg igen, men ändå....

Idag har det inte gjorts många knop.
Varit ute på "långrunda" med Lucas, vi gick hela 800 meter.
DET ÄR GREJER DET !!!

Fixat till naglarna, Tack kära Gabbi.

Och ikväll var jag på vävningen en stund och pratade lite skit och tog en fika.
Vågade mig inte ner i vävstolen.
Men lite social verksamhet iaf.
Och så har jag ju kört bil igen.
Min egen nu, kändes bekvämare.

Nu hemma och är ganska slut...

Inatt ska jag drista mig till att ligga på sidan igen....




"Gud gav människan förstånd, men han glömde tyvärr att bifoga en bruksanvisning"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för din kommentar....