torsdag 21 januari 2010

Förbenade sömn

Åhhh blir så less på detta, varenda kväll... sömnen som bortblåst när man ska lägga sig.
Kan vara att jag är ensam och ingen som ligger vid min sida och gör mig trygg.
Verkligt okaxig och liten just nu.

Har läst aftonbladets hemsida + sydsvenskans. Druckit te, sett på tv.
Gått nåra varv i lght, runt, runt, tar ju en stund då man inte precis är varken smidig el gracil, utan rör sig sakta och försiktigt framåt.
Vattnat blommorna, lagt mig, gått upp igen, läst ett par kapitel i boken, lagt mig igen, gått upp ett varv till osv osv osv.

Aåhahahhhahhh... blir tokig. Får väl söka hjälp för huvudet också snart...
vilket kanske iofs inte är en minut för tidigt. :)

Nu blir det Proviva ...sen ska jag göra ett nytt försök att sova.

OPTIMISMen känns som bortblåst just i denna minuten.

Men men... ny dag nya möjligheter när det ljusnar.
Då biter vi (jag) ihop och ser med nya ögon på det.

SMILE !!!



"Sömnlösheten är en åkomma man inte kan blunda inför"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för din kommentar....