onsdag 20 januari 2010

Överkörd av en bulldozer

Snacka om att vara mörbultad, jag har ont ÖVERALLT.
Värre än värk när man har influensa.
Helt slutkörd är jag idag.
Tidningen kom 0337 i morse, då hade jag inte somnat.
Jag undrar verkligen när jag ska kunna ligga "normalt" så jag kan sova.

Känner sig lite liten och ynklig.
Ensam hemma, min käre M är borta och hunden bara här på dagtid.
Så inatt var man inte kaxig.

Men nu kan det ju iaf bara bli bättre....eller ?

Ska försöka ta på mig lite vinterkläder (ett äventyr i sig, att klä på sig alltså)och gå en kort kort promenad i det lätta snöfall som är nu.
Måste få lite frisk (frisk ock frisk ?!?....avgaser och annat nyttigt) luft i mig.
Blir ju helt mossig här inomhus.

Pratat med transportstyrelsen idag, ska skicka in papper från läkaren när jag är friskskriven.
Annars inga hinder att börja jobba så småningom.
Mycket trevlig kvinna som jag talade med.
Gjorde halva min dag.

Har pratat med några kollegor också idag i tel.

Efter promenixen blir det ryggläge och vila en stund.




"Erfarenhet är inte vad man upplever. Det är vad man gör med det man upplever"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för din kommentar....