torsdag 21 januari 2010

John Blund

Nån som har Johns Blunds mailadress? Vill ta ett snack med den killen.

Låg och grunnade.... får man ob-tillägg från försäkringskassan?
Jag är ju vaken mitt i natten och borde väl få någon typ av ersättning tycker man.
Tänker gör jag också... så jag är ju lite aktiv...
hmmmm...*funderar*

Kunde ju lika gärna kört nattpass nu.

Pratade precis lite på chatten med en av mina svenska kollegor i NZ, där var det dag och klockan var 1406 (ja, för en stund sen).. skiljer 12 timmar.
Pluggade till slutprov....flitigt.
Mer än jag som är vaken mitt i natten... eller hur det nu blir...



Häpp... på återseende... nu jädrars ska jag sova...så det så




"Också den dumme tänker ofta förnuftigt - men inser det bara inte"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för din kommentar....