måndag 14 juni 2010

Telefonen ringde....

...klockan 0800 var det doktorn som skulle ringt i fredags som ringde. Började med att be MYCKET om ursäkt. Hade blivit nåt akut i fredags.... sånt händer. Huvudsaken var ju att han hörde av sig idag. Guldstjärna till honom. Ska dit idag, han avsatte tid och ville se foten nu igen när ingen av de andra ville ta emot mig.

0810 ringde det igen, det var IMC (idrottsmedicinskt center) som ringde, hade hört mitt meddelande från i fredags och tyckte det lät illa med foten, så jag var välkommen idag 1420. Hon trodde utan att ha sett foten, efter att jag berättat om den, att de skulle trycka på direkt hos den privatpraktiserande dr på CURA-kliniken. Men hon varnade mig och sade att ett besök kostar 480 kr, de tar inte högkostnadskort och det gör inte den privata dr heller. SOM OM JAG BRYR MIG. Bara jag kan få hjälp så får det kosta vad det kosta vill. Det blir väl spenderade pengar om jag kan bli bra el iaf bättre..

Tjoohoo så glad jag är nu..... kanon att få tider hos både Dr och IMC, så nu ska det nog lösa sig.



Ha en fin dag alla, det ska jag ha. Nu balkongen och lite sol och läsa tidningen.

KRAM Cecilia



"Uppfinnaren av telefonen, Bell, måste ha haft det svårt i början. Han kunde ju bara ringa till sig själv, och där tutade det upptaget."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för din kommentar....