söndag 13 juni 2010

Fönsterputs, tvätt och "ofrivillig" KISSkonsert

....efter att ha jobbat inatt och sovit en stund så var det vid 11-tiden dags att ta tag i lite måsten.

Började med att putsa fönsterna i matsalen, köket och stora sovrummet.
Blomansning, och lite småplock.
Tvättid klockan 14 och sen har jag roat mig resten av dagen med tvätt.



Det sista hänger kvar i torkrummet ska snart hämtas upp.

Jag var ute på en liten promenad ikväll med Lucas, älskade M ser på fotbolls-VM.
På promenaden som jag trodde skulle bli mysig och lugn, fick jag istället lyssna på KISS-konserten på stadion. Jösses vad högt det hördes. Hela lummiga Pildammsparken ligger emellan bostaden (lilla promenadrundan i parken bakom Malmö Opera) och stadion, det är dryga 1,1 km dit. Tänk de som bor precis vid stadion... ojojoj säger jag bara.

Blir lite gräsänka igen i veckan, men bara 3 dagar. M ska till Göteborg.

På torsdag ska jag ha pokergänget här hemma för lite spel och skratt och stoj...och ok... ett och annat glas vin och öl också... och jag hoppas jag är i vinnarstim den dagen. Ska bli kul iaf att träffas igen. Var iofs bara en månad sen sist.



Nu ska jag gå in och bädda sängen med rentvättade lakan...mmmm härligt...

Tror jag först ska sms:a världens bästa Pooky och höra om hon kan komma och massera mig i morgon.


HA det bäst alla fina människor....KRAM Cecilia



"Det är med konst som med poker, de stora pengarna ligger i bluffen."

2 kommentarer:

  1. Hahaha vi var på kiss och de var nog oss du hörde!! Hihi kramar C

    SvaraRadera
  2. Hahaha...ja det var det nog... hörde musik länge hemma, funderade på att stänga fönsterna ett tag. Lucas blev skiiiiträdd när fyrverkerierna satte igång. Han låg och sov....
    KRAM C

    SvaraRadera

TACK för din kommentar....