söndag 6 juni 2010

Nationaldagen


Vägde mig i morse och minsann, vågen visade ytterligare -1,6 kg, vilket innebär totalt -5,8 kg.
Ska nu övergå till 1000 kalorier om dagen.
Det behöver inte gå fort hela tiden, bara det går nedåt.
Bäst hade det varit att ta en tablett, gå och lägga sig och vakna 25 kg lättare.
Men det kan man ju bara drömma om....

Älskade M kom fram enligt planerna till Miami.
Han ringde igår-fm, låg vid poolen och njöt inför katamaransegling de skulle ut på, på em.
Han hade beställt en flaska vatten vid poolen, den kostade 5,50 dollar (x 8,11 sv kr), 33 cl, då får man f*n dricka med andakt. Men det var från Norge så det hade ju fraktats långt. Men den fyllde sitt syfte sa han, så det lär nog bli fler.... vatten är ju viktigt i värmen.

I em är det dags för jobb.

Snart blir det duschen, har hårtoning i håret som strax ska sköljas ur.

Ha en underbar dag alla...


Kram / Cecilia



"Vatten som intas i måttliga mängder kan inte skada någon"

2 kommentarer:

  1. Grattis till viktminskningen, du är duktig!

    Denna texten var ju bara helt underbar!! Jag skrattar högt:)

    "Vatten som intas i måttliga mängder kan inte skada någon"

    Kram Lisbet

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! Jag MÅSTE verkligen tappa nåra (läs: många) kilo. Blev inte mycket jag rörde på mig då jag var opererad och hemma och sjuk. Och det syns nu kan jag säga.

    Jag försöker varje inlägg hitta nåt fyndigt litet inlägg som knyter till texten. Och denna var faktiskt inte dum.

    KRAM Cecilia

    SvaraRadera

TACK för din kommentar....