tisdag 22 juni 2010

Sommar sommar sommar


Äntligen verkar sommaren ha kommit för att stanna, det har varit fint i 2 dagar i sträck nu ju.
Var ute på en skön promenad med Lucas för en liten stund sen.

Idag blir det frisörbesök, klippas och få nya slingor.
Är så sugen ibland på att klippa av håret, inte jättekort, men kortare.
Sist jag klippte mig för 8,5 vecka sedan åkte en decimeter av.
Idag är jag sugen på att få det axellångt. Får se hur tuff jag är när jag sitter i frisörstolen. Men eg. vad är det värsta som kan hända ? Att man inte trivs..... då kan det ju bara växa ut igen.

Lucas ska klippas idag, får se om jag känner för att börja med det innan eller efter mitt eget frisörbesök.

Fick iaf reda på idag att proffsiga dr på CURA kommer att ta emot mig, frågan är när det blir. Det är 10 före mig i kö från IMC. Nästa vecka hade de bara fått 2 tider.....så det kan ju ta tid.
Men iaf bara vetskapen att han faktiskt tar emot mig piggar upp.

Idag kommer älskade M hem igen. Och det gör att man blir riktigt glad.

Har packat upp min nya laptop och försöker nu göra mig bekant med den. Fasen vad man är vanemänniska..... tycker denna nya känns smidig på många sätt men väldigt bakvänd på många andra. Nåja det blir nog bra.


Ha en fin dag i solskenet alla.... KRAM Cecilia



"När skottarna kastar ut sina julgranar är det verkligen sommar"

2 kommentarer:

  1. Själv har jag fullt upp med att försöka få ordning på en hel drös med korsord. :p

    SvaraRadera
  2. Förresten vill jag se bild på nya frillan :D

    SvaraRadera

TACK för din kommentar....