måndag 21 juni 2010

Lediga dagar

Jobbade em i går. Slutade kl 22.15. Är nu ledig fram till torsdag kväll kl 22.00.
Känns inte så jobbigt precis.

Vad som däremot var jobbigt var att jag vaknade vid 6 i går morse av värsta smärtorna i underlivet på länge. Gick upp på toa dubbelvikt, sen ut i köket och rotade runt efter IPREN. Kastade i mig två såna och kämpade mig tillbaka till sängen.
Kröp ner till älskade M och lyckades till slut slumra till igen.
När jag sedan kom mer till liv vid 8-tiden så hade jag ont men inte lika mkt. Och nu hade också blödningarna satt igång..... I HATE THIS.....

Det blev inte många knop på fm. Varm kudde på magen och knapra Ipren.
Mådde iaf hyfsat bra när det var dags att jobba.

Idag åkte M igen, till Göteborg. Kommer hem i morgon eller på onsdag.

Jag ska försöka reda ut om jag får nån behandling av proffsiga dr på CURA. När jag talade med honom häromdagen sa han: Jag behandlar inte hälsenor mer.... F*n det känns som det ekar liksom. Alla dr jag pratat med på sista tiden säger samma sak. SÅ vad gör man med en halvtaskig hälsena då ???

Nu ska jag ge mig ut med Lucas en liten runda. Sen ska vi bli ovänner. Ja, det vet jag redan nu. Han ska nämligen badas, och då blir han sur i dubbel bemärkelse.... äckligt säger han och så onödigt sen. Dumma lödder, och vatten ska drickas, inte hällas över kroppen från en duschslang.

Men han ska klippas imorgon och jag vill inte ha nåt smuts kvar i pälsen då, för det förstör mina saxar.


Ha en fin måndag alla..... KRAM Cecilia



"Man ska inte bada direkt efter maten, däremot går det bra att ta kaffe med dopp"

2 kommentarer:

  1. Jag kan berätta att katterna inte heller tycker det är skoj att bada då ylas det ordentligt;)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Lisbet: Nej du det var inga glada miner han visade mig igår när han löddrades in. Såg så eländig ut att det var lustigt.
    För säkerhets skull åkte han in idag igen när jag klippt honom färdig.
    Sköljde bara av honom men han blev inte gladare för det. Men jag slapp alla småhår överallt i lghten.

    SvaraRadera

TACK för din kommentar....