onsdag 16 juni 2010

Fotbolls-vm på tv ...igen...*gäsp*...

Tisdagen försvann i ett töcken.
Blödningar och smärta..
Är det inte det ena så är det det andra...
Nåja det gick ju över igen som alla andra ggr... men gick åt nåra timmar.

Idag har jag arbetat. Tömt mitt skrivbord på utbildningsavdelningen. Tjänsten är slut och jag återgår till att svänga flygplan på heltid....ska bli kul, skönt att jobba skift igen.



Var uppe på taxfree och gjorde lite inköp idag.
Piz Buin solcremer....faktor 50+, 30 och 1 tub 15, totalt köpte jag 6 st. Det var köp 3 betala för 2 ..... *nöjd*
Nu är man helt förberedd för resan. Knappt 5 mån kvar....
Men vet ju sedan tidigare år att det är svårt att få tag i solcremer på vinterhalvåret här hemma. Och vem vet vad som finns i Solskyddsflaskorna i Thailand ? Kanske plagiat det också.....*S* som så mkt av kläderna som säljs.

Älskade M är hemma igen, kom vid 19-tiden. Får passa på att umgås nu för han åker igen på måndag. Jag jobbar hela helgen, och då e han ledig...Vi får verkligen till det bra.

Nu ska jag vila mig i form inför morgondagens poker.....


Ha det bäst... alla fina människor

KRAM Cecilia



"Skrivbord: en papperskorg med byrålådor"

1 kommentar:

  1. Se till att kamma hem storvinsten på poker så kan du jobba deltid sen. :-)

    SvaraRadera

TACK för din kommentar....