onsdag 9 juni 2010

Osäkerhet råder....

Nåt litet "snafs" syntes på vä sida. De som kan detta sa att det ser ut som en liten "snäll" cysta. Men man kan aldrig veta.... Tack för den...
Uppföljning kommer att ske.... oftare än planerat.
Känns just nu som ingen cysta i världen kan vara snäll.
Varför är den där just nu, varifrån kommer den ????..... Blääää

Träffade också en barnmorska/sexolog idag. För att tala om mina smärtor och vad de kan bero på. "Vi" bestämde att det ska testas lite olika lösningar för att detta onda ska försvinna. Träffas igen ska vi göra i slutet av augusti. Trevlig, duktig, kunnig och empatisk människa.

Hon sade också att den kvinna som gjorde ultraljudsundersökningen på mig i höstas tillhör världens främsta inom området, så har jag haft henne så ska jag vara VÄL genomgången.
Oj vilken tur jag haft då. Svårt att jubla just nu bara. Men visst är det tryggt att veta. Och jag är tacksam att hon hade tid med lilla mig.

Så nu sitter man här igen..... nåt litet skit, som kan vara ingenting...el så... är det nånting.
Bestämmer här och nu att det är snällt och försvinner av sig självt....

Den som har för avsikt att säga emot det, ber jag vara tysta.... TACK !!




Älskade M är nu iväg och spelar golftävling. Kommer hem ikväll igen. Sen får jag ha honom hemma tills på mån-morgon. För säkerhets skull jobbar jag kväll i morgon och på fredag sen natten lö-sö. Allt för att vi inte ska ses så mycket....*S*



Var rädda om er där ute..... Nu ska jag kela med Lucas en stund

//kram Cecilia



"Bättre vara TYST och bli betraktad som en idiot, än att öppna munnen och bevisa det"

2 kommentarer:

  1. Självklart bestämmer vi att det är ett snällt "snafs"

    Ni tröttnar ju inte på varandra;-)

    Kram från Lisbet

    SvaraRadera
  2. Lisbet: Bra, ju fler vi är som är positiva ju bättre är det. Det är SNÄLLT snafs, så det så... basta.
    Nej det gör vi verkligen inte, vi längtar mycket däremot, efter varann.... och det är ju mysigt

    KRAM från Cecilia

    SvaraRadera

TACK för din kommentar....