tisdag 9 februari 2010

Tillbaka på jobb

Började jobba i går måndag. På 50%
Och det är nog tur. Så trött jag har varit dessa två dagar då jag kommit hem.



Det har gått ganska bra. Hade en liten dipp igår morse då jag kommit till jobb till min lilla avdelning. Men med fina förstående kollegor, gick det bra igen efter en stund.

Hade massor av mail som skulle läsas. Och vissa kunde man inte bara läsa, en hel del av dem skulle man förstå och komma ihåg också. Så de sparade jag till idag. Igår funkade det inte riktigt. Hjärnan arbetade på full kraft att vara tillbaka i jobbmiljön.
Men det var härligt att vara tillbaka, och många goa fina kramar och värmande ord fick man igår och idag med för den delen. Tack till er alla som utdelade dem.

Lite spänning blev det ju oxå igår då brandlarmet gick och byggnaden fick utrymmas. Var dock ingen brand visade det sig, ett värmerör som gått sönder och skickade ut massa varm ånga/luft.

Extra glad blev jag idag då DU Ulrika kom till jobb o kom förbi så jag fick träffa dig. STOR KRAM till dig.



Nu sitter jag i soffan och mumsar glass. Det är bra har jag hört från säker källa, eller vad säger du EL ?

Känns ganska bra trots tröttheten måsta jag säga.

Väntar dock fortfarande på besked på mina prover/biopsier/analyser. Blää för ovisshet.

KRAM KRAM



"Det eländiga med glass är att den är godast när den är slut"

3 kommentarer:

  1. Hurraaa för glass och bläää för ovisshet!! ;-)

    Skönt att höra att det känns bra att vara tillbaka på jobbet. Kommer förbi på torsdag, tänkte jag!

    Sov så gott, trötter;-)
    Stor kram till dig från mig!

    SvaraRadera
  2. Hej! Kul att det gick bra att komma tillbaka.
    Gillade bilden på katten!
    Sköt om dig! Vi ses.
    Kram Anita

    SvaraRadera
  3. Elisabeth:
    Ja som sagt så kunde vi ju inte ses idag. TRIST! Jag hade sett fram mot det.
    Får trösta mig med GLASS GLASS i stora lass.

    Jo jag sov gott sen på natten, som att få en gummiklubba i huvudet.

    Varm stor kram


    Anita: ja visst var bilden underbar, kände riktigt hur trött den var och den beskrev min känsla perfekt.

    Var rädd om dig!

    Kram kram

    SvaraRadera

TACK för din kommentar....