torsdag 11 februari 2010

Sjukhuset igen

.....blir så trött

Fick igår em/kväll VÄLDIGT (VÄLDIGT med mkt stora bokstäver) ont och efter det en kraftig blödning.
Den verkar inte vilja ge med sig så idag blir det sjukhuset igen.
Min "egen" dr är inte där idag, men iaf någon annan dr som tar emot mig.



Inget jobb blir det heller, vem vet hur lång tid detta tar idag.
Fick en akuttid, men väntetid kan förekomma fick jag höra.
What´s new ?? Tar med mig min bok, den är spännande så då går väl tiden hyfsat fort.

Nåja det känns iaf tryggt att man har sjukhuset nära. Tänk på de som har flera mil.

Och vackert väder är det idag oxå. Glädjande.




"De bästa läkarna är; doktor diet, doktor ro och doktor munter"

5 kommentarer:

  1. Jag ligger lite efter känner jag. Jag skulle ha önskat dig lycka till på jobbet första dagen, men den önskningen stannade bara kvar i mitt huvud. Kände du den kanske? ;-)

    Sedan så läser jag nu att du ska till sjukhuset igen. Hoppas du får den hjälp du behöver och att allt går bra. En dag i taget C. Vet att varken du eller jag är speciellt bra på det ;-)
    Iaf, ta det lugnt och ta hand om dig.
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Hej. såg fram emot att få träffa dig på jobbet idag, istället fick jag en chock när de berättade att du var på sjukhuset igen, akut.....det hann gå många tankar innan chocken la sig. Tänker på dig vännen. Håller tummarna. Kram Anita

    SvaraRadera
  3. Tant: Det var du som knackade på i mitt huvud häromdagen alltså med din önskning?
    Jag fick världen bästa hjälp idag. Önskar man kunde gå till den doktorn med alla sjukdomar och symptom.
    Nej du har så rätt så. Inte så bra på att ta det, det lilla lugna. Vi är kanske lite lika där.
    Krya på dig, du är ju krasslig som attan. Skickar lite friskbaciller till dig.
    Förresten, hur gillar du din ajfån?
    Styrkekram // Cecilia

    Anita: Ojdå, skrämde de upp dig på jobb. Det var inte bra. Det var inget farligt, bara lite dumt. Men skönt att få det undersökt.

    Tack för omtanken.
    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Japp, det var jag. Bra då kom den fram!
    Ajfånen åker fram och tillbaka mellan min och Pontans hand. Hjälp mig här, fixa det, vilken knapp ska det vara här..osv osv....
    du skulle sett de första smsen...mamma mia ;-)
    men nu börjar jag få koll på den och trivs :-)
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Tant: vad härligt, du kommer se att du blir som alla vi andra tanter som är kära i våra ajfåner.

    Efter ett tag sköter den sig liksom själv, så enkel, bara att köra på.
    Det enda dumma är att det inte funkar med naglarna man måste ta med fingertoppen.

    Kram

    SvaraRadera

TACK för din kommentar....