fredag 12 februari 2010

Fiskehoddorna


Idag blir det fisk- och skaldjursgryta.

Ska snart försöka bege mig ner till de små fina fiskehoddorna för inköp av färsk fin fisk och skaldjur, de brukar ha mkt att välja på.
Kanske de har lite löjrom också till ngn god förrätt.
Ett gott vitt vin till detta gör ju inte ont.

Vaknade klockan 7 ?!!, klädde på mig och gick en runda i parken med Lucas. Jösses vad det var bitigt i vinden. Men skönt ändå.

Känner mig annars lite dassig idag tycker jag. Inget direkt jag kan säga vad det är.
Frusen, ruggig, huvudvärk, ont i ögonen..knäppt...och ont i lederna.
Men fiskgrytan kommer förmodligen att bota detta omgående.

Nu ska jag ge mig av .... på återseende





"Morgnar kommer alltid för tidigt, och alldeles för ofta"

2 kommentarer:

  1. Hej, Tack för leendet. Tror att det är årstiden o vintern som gör att vi alla är lite hängiga, trötta o frusna. Eller är det för att jag jobbat natt som jag känner med dig. Även sömnen sympatiserar med dig. Kom hem o la mig, två tim senare är jag vaken igen. Nu ska jag iväg till en trevlig lunch med "pensionärsgrabbarna". Sköt om dig. Kram Anita

    SvaraRadera
  2. Anita: Jo frusenheten visade sig igår i nysningar, och idag i lite snuva.
    Hoppas lunchen med "grabbarna" blev trevlig.

    KRAM

    SvaraRadera

TACK för din kommentar....