onsdag 19 januari 2011

Liten och sjuk...........

Nej det är inte jag som är sjuk. Det är liten älskade Lucas. (Och till er som inte vet, det är en hund)


Han har kräkts idag, (saliv i mängder, som alldeles vitt skum) och han är jättehängig nu, man blir så klart jätteorolig. Han fyller ju snart 13 år



Han ligger i innersta rummet på golvet (älskar annars att ligga i sängen) och vill inte alls vara med mig.

Så jag får väl gå in och vara med honom. Sist jag gick in, för en stund sen, så gick han ut ur rummet. Undrar om han har nåt emot mig, eller bara vill vara själv. Hoppas på det sista.



Sköt om er, nu ska jag vårda hund.


"Hundar ler, men de ler med sina svansar"

3 kommentarer:

  1. Det kan vara kennelhosta. Vaccinet är inte 100% säkert. Har det inte gått över om två veckor får han åka till farbror veterinären. Du får sköta om den lille sjuklingen. Stackars Lucas.

    SvaraRadera
  2. Stackars Lucas, hoppas han kryar på sig.
    Kram till er!

    SvaraRadera
  3. Oj vad jobbigt för er. Han vill vara ifred verkar det som. Hoppas han blir botad/frisk snart som attan. Myys med din lille vovve.

    SvaraRadera

TACK för din kommentar....