lördag 22 januari 2011

Kommentarer är välkomna

Såg hos Fighter ngt fiffigt skrivet.

"Lånar" det uttrycket, hoppas det är ok.

Kommentarer är halva bloggandet, välkommen med din.


Det är verkligen jättekul med kommentarer, så säj hej om du ändå är inne och tittar på min blogg. Ser ju att det är ett ca 20-30-tal besök varje dag. Och jag är ju dessutom nyfiken på vem som är här och tassar runt.

Så tveka inte, skriv ett par ord, meningar, rader eller uppsatser. Allt är välkommet.


Ha en fin lördag, själv väntar jag på att veterinären ska ringa och berätta hur min älskade Lucas mår.


KRAM Cecilia


"Att skriva artiklar om musik, är som att dansa om arkitektur"

2 kommentarer:

  1. Tror bara en annan bloggare kan fatta det positiva med fådda kommentarer.
    Kram på dig och jag hoppas Lucas snart blir mycket bättre

    SvaraRadera
  2. Antar att det inte är min kommentar du väntar på för du vet att jag är här inne varje gång du uppdaterar :)

    Håller tummarna för Lucas, Kram från Lisbet

    SvaraRadera

TACK för din kommentar....