torsdag 13 januari 2011

Jag och teknik går inte ihop

Jaha nu skulle jag ju ta bort granskningen av kommentarer.
Då tog jag bort så det inte gick att kommentera.....
F*n vad det är jobbigt att ha tekniktummarna mitt i handen.

Men skam den som ger sig, jag har pillat och tryckt på lite knappar så nu kanske..... :)


Nu e de gonatt. Kom hem sent från jobb pga snön. Och att vi inte ville/kunde lämna kollegorna i sticket. Gick inte att landa på Sturup, inte Kastrup heller, så det snurrade lite kärror i luften.
Och sen skulle jag ju hämta min älskade lille Lucas på dagis.

Kram på er alla


"Teknik.... är underliga saker. De ger dig fantastiska gåvor med en hand, och sticker dig i ryggen med den andra, "

3 kommentarer:

  1. Jippie... jag tror minsann jag lyckades

    SvaraRadera
  2. Det är inte lätt med tekniken, så fort man lärt sig något på datorn så ändras programmen och så är det inte samma längre...

    Kram Lisbet

    SvaraRadera
  3. Grattis C....
    Önskar dig en skön helg.
    Kram

    SvaraRadera

TACK för din kommentar....