söndag 23 januari 2011

Ganska bra besked

De ringde från djursjukhuset i em, Lucas var mkt piggare idag.
Förhoppningsvis får han komma hem i morgon. De ska göra ett ultraljud på magen och bukspottskörteln också. De vill utesluta tumörer och liknande.

Jag hållar alla mina tummar jag har + nåra lånade att allt ska gå bra. Jag vill ju bara ha hem honom. Frisk och fin som han var i början av förra veckan.Men jösses vad dyrt det är att ha vovven hos veterinären. 2 dygn har gått och kostnaden ligger nu på 10000 kr ca. Tur man har försäkring.

På onsdag väntar sista delen av rättegången sedan bilolyckan. Ska se om jag från nån ersättning av "drummeln" som körde på mig. I Maj är det 3 år sedan olyckan skedde. Inte klokt vad de kan dra ut på det.
Han bergärde prövning i högre instans än tingsrätten men det blev nej. Alltså är han dömd för vårdslöshet i trafiken. Det känns BRA.

Jag vill ingen annan människa illa. Men när man är 19 år är man inte världens bästa förare, och kan behöva en näsbränna för att lugna ner sig. Inte köra om i dolda kurvor och INTE se mötande (mig) trafik.


Hoppas ni alla får en fin kväll. Jag känner att min kväll blir ganska bra nu när jag vet att Lucas är bättre.

KRAM Cecilia



"Går det bra eller går det som vanligt?"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för din kommentar....