måndag 10 januari 2011

Dags igen

.....att vara okoncentrerad och ofokuserad.
Ska till kvinnokliniken i morgon och kolla upp den "mörka" fläck de hittade på livmodern i höstas.
Har försökt förtränga det, men oron finns där trots allt.



Gnager sig fast och gör sig påmind till och från, mest till just nu.
Men det kommer att gå bra, det måste det. SÅ DET SÅ !!

Min kära fina bil har talat om för mig: "störning vänster fram, uppsök verkstad". Det handlar om krockkudden vä fram.



Var inom Mercedes idag och fck bokat en tid. Jaha, sa han, då har garantin gått ut på den, den har precis passerat 2 år. Jo jag vet, sa jag. En felsökning kostar 1530 kronor. Och måste de sen göra ngt så fladdrar väl sedlarna iväg. Jag köper ny bil vart 3-4 år för att slippa problem... tji fick jag.

Älskade M ska åka till Stockholm imorgon, kommer hem igen på fredag. Så vi ska ha en myskväll ikväll. Äta och dricka gott.

Imorgon har jag en fullspäckad dag. Kvinnokliniken 13.00, annan dr 15.30, nagelvård 17.00. Det gäller att ligga i.

Ha det bäst en måndag som denna.

KRAM Cecilia



"Hon hade lärt sig dansa efter radions program, men tyvärr fick hon in alla störningar också.

4 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna för dig i morgon.
    Kram Lisbet

    SvaraRadera
  2. Jag håller alla tummar!
    Kram Ulrika

    SvaraRadera
  3. Håller tummar och tår!!

    Kram Elisabeth

    SvaraRadera
  4. Klart vi alla håller tummarna för dig.
    Så vet du ju C att det inte heter naaaagelvård ;-)

    "Hon hade lärt sig dansa..." hahahaha..underbar!

    KRAM på dig

    SvaraRadera

TACK för din kommentar....