tisdag 30 november 2010

Åhhhhhh saknar

Pratade precis med min mamma i telefon för att höra att allt är bra hemma.

Hon hade ringt mitt ex häromdagen för att höra hur det var med LUCAS.
Han hade det jättebra och var som en valp på nytt, trots sina dryga 12 år. Han blir som galen när snön kommer. Ilar runt som en valp och hoppar och skuttar.

Och när hon berättade detta blev jag så klart glad.....men sen kom det över mig....


(bild från förra vintern)

SAKNAR MIN VOVVE

....jättemycket.....tänker på honom ofta och mycket så klart. Har t.o.m med ett foto på honom i plånboken...... åhhh vad jag skulle vilja kela med honom en stund nu.

Man kan säga att älskade M får det jobbigt sen. Han får väl ställa upp som kelobjekt.......lite kli bakom örat :)

Kram på er alla nu är det dags för sea and beef BBQ.....

2 kommentarer:

  1. Förstår att det är det jobbigaste med en så lång semester utan Lucas... Men tiden går snabbt och vips är ni hemma igen.

    NJUT!!

    Kram Lisbet

    SvaraRadera
  2. Jag förstår din saknad! verkligen! Förlorade min kära hund för ett par år sen, minnen kommer fortfarande

    SvaraRadera

TACK för din kommentar....