tisdag 9 november 2010

Idag

Idag blir det fotvård,



sen får jag ila därifrån till citykliniken för vaccinering.



Och så avlutar jag med ett besök hos kiropraktorn. Så har 5 timmar gått....

Vi fick äntligen klartecken från försäkringsbolaget häromdagen att lämna in våra kläder på kemtvätt. ALLA vår vinterjackor hängde i källaren då det var översvämning.
Förvisso i klädgarderober. Men de luktade muggigt nu. Några av de som bor i huset har ännu inte tömt sina källare och kollat vad som blev blött. Undra på att det luktar. Vi lämnade in jackorna i fredags, och 2 ska iaf vara klara i morgon.

Ett saneringsföretag kom hit på uppdrag av vårt försäkringsbolag och hämtade det som var förstört i vår källare. En byrå, några garderober, golfbag, skor, väskor... osv osv...Då hade det redan börjat komma mögel på garderobssidorna........*yerrk*

Så följden av allt detta är att vi inte har en enda vinterjacka hemma att ta på oss, och det är minsann KALLT ute nu.
Blir fleecejacka och en regnjacka utanpå det. Tar bilen idag dit jag ska. Vill inte frysa.

Nu ska jag ut med Lucas ---- får gå och väcka honom tror jag. Som den sömntuta han är.

Ha det gott idag // Cecilia



"Vi har ett underbart klimat, bara inte vädret hade förstört alltihopa"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för din kommentar....