torsdag 4 november 2010

Moster

Har ju glömt berätta att jag har blivit moster... eller plastmoster.. eller nåt sånt...

Älskade M har iaf blivit morbror...eller halvmorbror.

Hur blir det egentligen när det är M:s halvsyster som blivit mamma ?
Och M och jag är inte gifta... vad blir jag då ??....Hmmmm

Här kommer iaf en bild på underverket. Han föddes 2 nov kl 0107




Nu e de gonatt iaf

// KRAM Cecilia


"När du har en bebis, kommer kärleken automatiskt, när du gifter dig, förtjänas kärleken"

2 kommentarer:

  1. Inte lätt att veta vad man blir idag med alla hel, halv, plast och allt vad som nu finns:)
    En goding kom till världen iallafall:)

    Kram Lisbet

    SvaraRadera
  2. Lisbet: Nej verkligen inte. Jag tror jag kallar mig moster iaf.
    Ja visst e han en liten fin en.
    KRAM

    SvaraRadera

TACK för din kommentar....