söndag 22 augusti 2010

Söndag

Det är söndagmorgon och som vanligt vaknar jag vid 0730. Trots att vi var ute igårkväll och jag bara vill sova. Men nej då. Jag är verkligen värdelös på att sova efter kl 0730.



Vi var nere en sväng på Malmöfestivalen. Vi gick ínte runt i folkvimlet, utan var inbjudna av Samsung. Satt i deras VIP-tält, med mat och vin och bra utsikt mot stora scen. Rix-FM hade ett gäng artister där. Startade 16 och höll på till 1830. Sen satt vi kvar ett tag för att ta oss vidare till börshuset. Hela gänget artister och Rix-FM-folk dök senare upp för gemensam buffe och mer dryck.

Tack till Tobias från Samsung som bjöd oss på allt.

Älskade M sover gott, smög upp för att inte väcka honom.
Undrar om han är lika hes idag på morgonen som han var i natt då vi gick och lade oss.

Jag ska iväg och jobba lite senare, 12-22. Man hinner inte med mycket innan jobb, blir mest att slappa och äta långfrukost. Hoppas M vaknar i tid så vi iaf kan göra det tillsammans. Jag ska ge mig av strax efter 11. Ska fixa ett ärende på vägen.

Hoppas ni alla får en fin dag // Cecilia



"Det är ingen ide att jag klagar. Jag blir bara hes

2 kommentarer:

  1. Säger bara SUCK.. Kanske nån form av avundsjuka för att husse inte får åka på 2 semestrar...;)

    Kram, Lisbet

    SvaraRadera
  2. Hej, Ja du, jag vet inte vad som for i honom. Har bestämt att hans dåliga humör iaf inte ska få förstöra mitt humör.
    Kram Cecilia

    SvaraRadera

TACK för din kommentar....