tisdag 24 augusti 2010

Söker info....

........om hormonspiral.



Det talades igår på sjukhuset om att de ev skulle vilja prova sätta in en hormonspiral för att minska blödningarna. Men det är ju liksom inga normala sådana.

Och den skulle i så fall inte sättas in förrän de var säkra på var smärtan kommer ifrån. Kan de få bort smärtan kanske blödningarna försvinner av sig själv.

Nu undrar jag om det är ngn som läser min blogg som har erfarenhet av hormonspiral.
Jag har googlat och läst både här och där, men verkar finnas biverkningar.....



Är inte helt glad i att det ska finnas främmande föremål i min kropp....

Så har du tips, erfarenheter el dyl, så snälla hör av dig.
DU Behöver alls inte skriva svar i bloggen, kan kanske kännas utlämnande.
Men du får gärna maila mig.

cecilia.a@live.se

Ha en finfin dag, nu ska jag iväg på någon slags provtagningar... allt vill de ha reda på. Värden på det och detta och annat också tror jag.

// Cecilia


"All information är till för att ge svar på frågor som inte ställts och sprida rädsla för att ställa andra"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för din kommentar....