måndag 30 augusti 2010

Mörbultad och återbesök

Ja då har jag varit på sjukhuset.......igen.
Det ....Undersöktes, funderades, tittades, undersöktes igen, fram med ultraljudet, cellprover, och lite annat.
Till slut beslutades om nytt besök och ny form av undersökningar. Ska göra ngn form av ultraljud då de sprutar in nån vätska...
Hon trodde kanske en el flera polyp/er el nåt.... Men en sak sa hon iaf:- Du ska verkligen inte behöva gå omkring och ha det så här. Vi ska komma fram till en lösning, en bra sådan. Sa inte bara:- att det går över.

TACK, TACK, TACK säger jag till denna sympatiska, empatiska läkare som var guld värd. Nu har hon lovat ta hand om mig tills det blir bra.



Mörbultad är jag i kroppen, ont överallt, alla leder och muskler värker. Kan vara ett litet skov av min ledsjukdom men kan också vara oro/stressrelaterat. Som dr sa idag, du har det ju stressigt och är orolig med tanke på att du inte mår bra i din kropp, blir stressad av "ontet" och blödningarna. Kroppen kan reagera på många olika sätt.

Jobbar deltid i september, bara 80 %. Jösses så skönt det ska bli.

Hej hopp, ha det gott. // Cecilia



"En kropp utan krämpor är en skattefri förmögenhet"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för din kommentar....