lördag 7 augusti 2010

NYFIKEN...jajemen

Har ju installerat en räknare på min sida.
Via den kan jag se "vem" som är inne på min sida och kollar, eller kanske läser också vad vet jag.
Det jag kan se är IP-nummer och var i världen besökaren finns.

Så klart blir jag ju sjukt nyfiken på vem ni är.
Norrköping, Tyringe, Bjärred, Sigtuna, Malmö, nån på LFV i Sigtuna kommun, Höllviken, Lund, Stockholm, Uppsala, Piteå, Sundsvall, Nässjö, Sjöbo, Jönköping, Halmstad, Borås, Göteborg, Sundsvall, Ystad, Christchurch/Nya Zeeland, ngn i Norge och många många andra orter både här och där som jag inte minns nu.



Ni kan väl bara säga hej med en liten kommentar, om ni är för mig kända eller okända spelar ingen roll. Jag vet ju så klart vem en hel del är som är inne och besöker bloggen, men ändå kul att veta vem "alla" är ju.
Kul att veta hur ni hittat min blogg, är det första gången ni hälsar på på min sida ? Vem ni är? Och vad ni hittar på.

Inget tvång, men jag är ju av naturen nyfiken.

Skriv ett par rader vet jag, det piggar alltid upp.
Det vore verkligen jättekul...

Vill ni inte ge er till känna här på bloggen kan ni väl slänga iväg ett mail till mig, min mailadress hittar ni längst upp till höger i bloggen, under besöksräknaren.

Någon tittar in och läser ett par inlägg, idag hade ngn läst nästan hela min blogg, väldigt många inlägg iaf, ända sedan jag började skriva då jag blev sjuk. Många inlägg blev det att läsa, beundransvärt att du bara orkade. Nyfiken på vem du var så klart. Är du kanske i samma sitiuation som jag, med ont-ont som inte ger med sig efter en operation. Eller kanske du väntar på en operation. Eller kanske du bara föll över min blogg och bara ville läsa lite. Kul med besökare oavsett.

Var rädda om er, nu ska jag sova en stund innan nattarbete.


KRAM Cecilia



"Jag är inte nyfiken, bara jag får veta allt"

9 kommentarer:

  1. Hej Cecilia (& Mats)! En av besökarna från Borås är jag skyldig till. Är inne nästan dagligen och läser... (när min dator vill) Tycker det är kul att läsa om hur du har det. Många kramar från Lena i Borås

    SvaraRadera
  2. Kia Ora Koutou Katoa! Tēnā koe e hoa. Och det kommer inte från Ystad. :-)

    SvaraRadera
  3. Hej! Jag läser och läser...Är en av de anonyma. Från Dalarna. Har själv en pågående behandling mot BC...Cytostatikaskit...eller ...godis, ska det ju vara.Men så känns det ju inte alla dagar. Hälsning från ett mulet Dalarna /Ninni

    SvaraRadera
  4. Självklart kollar jag in varje gång du skriver! Dock utan att kommentera så ofta;-)

    Stor kram och hoppas nu att det onda gör som läkarna har bestämt - ger med sig!

    Elisabeth

    SvaraRadera
  5. Lena: Hej min vän, misstänkte nästan att du var skyldig till iaf några av Boråsbesöken. Du är så välkommen. Tja ibland har man bra dagar ibland mindre bra. Men då får man hitta något annat att vara glad över. Tex är jag glad över att du följer min blogg. Var rädd om dig. Hoppas vi kan ses snart // KRAM Cecilia.....Mats hälsar.

    Anya: Hahaha jag förstår inte ett skit av det första du skrev, men är lika glad för det. Kul att du är här också. Kunde nääästan räkna ut att det var du från NZ. Du skriver ju ibland så du var inte en helt oväntad besökare. Lika välkommen för det. Var rädd om dig min vän. // KRAM Cecilia

    Ninni: Extra varmt välkommen till dig. Kul att du hälsar på.
    Kan bara hålla tummarna för att allt ska gå bra för dig.
    Cytostatika är ju inget snällt, hoppas därför det tar död på det onda som inte ska vara där.
    Har du ingen blogg ?
    Styrkekramar till dig. Kämpa på. Hälsningar från ett just nu regnigt Malmö// Cecilia

    Elisabet: Hej vännen. Vet ju att du är här ibland. Lämnar lite tassavtryck då och då gör du. Man behöver ju inte alls skriva nåt varje gång.
    Ungefär som jag gör i din blogg. Läser varje ord, men kommenterar inte alltid.
    Brukar skicka små hälsningar med C hem då vi jobbat ihop. Varmt välkommen tillbaka till jobb snart. Ska bli så härligt att ha dig där igen. Saknat dig mycket. Hoppas du orkar bara.
    Var rädd om dig. KRAM Cecilia

    Tack alla för era kommentarer. Jag blir ju så nyfiken när räknaren rullar på....
    Välkomna tillbaka....
    Nu ska jag göra nåt som inte elika kul....STÄDA.. men perfekt väder för det iaf.

    KRAM KRAM...hörs snart

    SvaraRadera
  6. Du har säkert listat ut att jag är Sjöboläsaren:-)
    Kram från Lisbet

    SvaraRadera
  7. Lisbet: Jo mina aningar hade jag ju att det kunde vara du, var ej säker att det räknades till Sjöbo bara. Vet ju dessutom att du är här. Du är alltid lika välkommen.
    Hoppas du mår lite bättre.
    KRAM Cecilia

    Tant: Vink vink..... Vet att du oxå tittar in då och nu. Och du är så klart välkommen alltid, dag som natt. Hoppas du hade en kanonhelg i Gbg, ser så ut i din blogg och på fb iaf.
    KRAM Cecilia

    SvaraRadera
  8. Du får ha en översättning då. "Hej på dig min vän, trevligt att se dig." :-)
    Jag måste ju ha lite koll på vad min kollega där uppe i Norden hittar på - har helt tappat pejlen på Sverige, Luftis och en massa annat så det är bra att du håller mig uppdaterad.
    Hoppas du fick dig en fin svängom med dammsugaren. Här är det dags för övertidspass sen hela tre dagar ledigt.
    KRAM

    SvaraRadera

TACK för din kommentar....