måndag 23 augusti 2010

Återbesök snarast

Var på sjukhuset i förmiddags och skulle prata om hur jag har det efter operationen.
Förklarade som det var, och att jag inte uthärdar längre.
Det bokades omgående en tid till en - mycket erfaren/"stor" - gynekolog som ska undersöka igen, snarast... det blev på måndag.
De tror det kan ha blivit nån form av sammanväxningar efter förra operationen. Men kan oxå vara annat...
Nån typ av ingrepp skall göras, det ska beslutas på måndag.

Hej hopp, nu ska jag åka och inhandla lite nyttig mat att ha i veckan.




// Cecilia



"Erfarenhet är förmågan att känna igen ett misstag nästa gång man begår det"

4 kommentarer:

  1. Hoppas verkligen dom kan se vad felet är på måndag, håller tummarna.

    Ska till Camilla nu och hjälpa henne lägga in Gunnels gurkor:)

    KRAM Lisbet

    SvaraRadera
  2. Hej
    Ja det hoppas jag oxå, är så innerligt trött på detta nu.
    Hälsa Camilla och lycka till med gurkorna. Min är klara i kylen, mums.

    KRAM Cecilia

    SvaraRadera
  3. Japp, nu kommer du upp på banan igen.
    Nu ska de iaf KOLLA DET!!

    Jag ÄLSKAR dina små kommentarer som avslutning och anar att du har en härlig bok du plockar ur:-)
    Denna var ju helt klockren!

    SvaraRadera
  4. Tant: Japp, nu jädrars ska de få leta fel till de hittar det.
    Det har iaf bestämts att NÅT måste göras.

    Mina små kommentarer hittar jag faktisk på ett par underbara sidor på nätet.
    // Cecilia

    SvaraRadera

TACK för din kommentar....