tisdag 24 augusti 2010

Fynd

Har varit på provtagning, och passade sen på att ta en liten runda på stan.

Alla mina stövlar och vinterskor blev förstörda vid översvämningen i källaren så jag var på jakt efter nya. Var inne på Jerns på Hansa. Och oj vad fina stövletter och stövlar de hade då. Kan göra vilken tjej/kvinna som helst lycklig. Föll för 3 par. Provade dem och de var t.o.m sköna... Och till vilka bra priser sen, kan nästan kalla det fynd.
Satte undan dem tills i morgon, vill prova stövletterna till byxor så jag ser hur de ser ut då.

Bl.a annat dessa två, de sista hittar jag ingen bild på.


De är mycket snyggare i verkligheten än på bild. Ser lite "tama" ut här tycker jag.

Känner mig NÖJD.

Nu blir det sängläge en stund och se en film.

Sen får jag väl ta tag i livet och vara lite flitig.... kanske, eller inte, det återstår att se.


Ha det finfint

// Cecilia



"Är du inte nöjd med det lilla, får du aldrig det stora"

5 kommentarer:

  1. hmmm, skulle kanske önska lite översvämning?? ;) Vill också shoppa:)
    Jättesnygga, både stövletterna och stövlarna.

    Kram Lisbet

    SvaraRadera
  2. Njae, shoppa utan översvämning, mkt mkt roligare.
    Ja de var snygga vardagsstövlar/stövletter. Ska dit i em o prova vidare och bestämma vad jag ska ha.
    Kram Cecilia

    SvaraRadera
  3. De klackarna är kanon. Lagom höga och inte för smala! Grattis till bra köp ;-)

    SvaraRadera
  4. Chefen: Tack tack, ja de är faktiskt Stilrena och snygga.

    Tant: Tack för det. Känner mig nöjd, alla tre paren står nu i klädkammaren och inväntar höstväder. Riktigt sköna klackar att gå i.

    Nu dags att ge sig av mot jobb.

    KRAM Cecilia

    SvaraRadera

TACK för din kommentar....