måndag 9 augusti 2010

Livet från den ljusa sidan.......

Jösses vad det kan slå om på bara 12 timmar.
Så mycket bättre jag mår nu. GLAD!!!!!



Inte alls ont, peppar peppar ta i trä.
Ska inte skrika ut min glädje för då får man väl ett sjuhelvetes bakslag, så jag viskar fram det. Och sitter bara nöjd och tyst och åker med en stund i tillvaron.

Så glad att jag t.o.m tog fram mina inköpta blåbär och kokte sylt.
Den står nu och svalnar i köket.



Ska nu försöka ge mig ut på en långpromenad i parken med älskade M och Lucas.

Får börja träna igen i september, då har min fot vilat färdigt efter injektionerna dr gav mig i juli. Den har blivit väldigt mycket bättre. Men man får ta det så nätt.
Ska bli så himla skönt.



Nu kära vänner får ni ha en skön kväll.

Det tänker iaf jag ha....// Cecilia




"Det är ingen konst att skratta mitt i bekymmerna, det svåra är att vara glad"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för din kommentar....