söndag 20 februari 2011

Privatchaufför

Får fortfarande inte köra bil med foten/benet.
Igår tog min privatchafför = älskade M, med mig på en liten utflykt.
Vi åkte upp till Höganäs och shoppade lite på outleten där. Blev 2 jackor för min del.

Sen bar det av lite söderut till Helsingborg. Där åt vi lunch på ett mysigt ställe med min brordotter och hennes kille som är bosatta just i Helsingborg.

När vi drog vidare söderut så stannade vi på möbelaffärerna vid Center syd.
Vi är ute efter 2 st mysiga fåtöljer med fotpall att sitta o slappa i.
Har stor plats i hörnan i vårt vardagsrum nära öppna spisen.
Så det lutar åt dessa fåtöljer. Ska bara välja i vilket tyg vi vill ha dem.
Försäljaren gjorde ett bra pris till oss, och det är ju alltid trevligt.

Idag är det tvätt som gäller på fm.

Önskar er alla en fin söndag.



"Resenären ser det han ser, utflyktsdeltagaren ser det man visar honom."

3 kommentarer:

  1. Dom fåtöljerna kommer ni att sitta förbaskat bra i! Hoppas ni kommer överens om vilket tyg ni ska välja.... Lycka till både med tyg och ditt ben!

    SvaraRadera
  2. Ja vi har faktisk kommait fram till vilket tyg vi vill ha. Vi är ganska lika i fråga om tycke och smak, så det var inget större problem.
    Och benet, ja det läker, sskta men säkert. Värker dock lite för mkt tycker jag.

    KRAM

    SvaraRadera
  3. TACK, ditt tips med en stor varm kopp choklad, spetsad med lite rom och en mysig filt kanske gör susen.... Det är värt ett försök!

    Ta hand om dig, du också ;-D

    SvaraRadera

TACK för din kommentar....