fredag 18 februari 2011

Kast, släng, bort

Håller så smått på att rensa i mina garderober. Det slängs en del kan jag säga. Finns kläder jag inte använt sen förra rensningen.

Men då var det bra att ha tyckte jag.
Men, bra att ha är egentligen inget att ha. Oj vad nöjd jag känner mig nu.

Och när (INTE om) jag går ner i vikt vill jag inte ha gamla kläder som legat o väntat in mig. Näää, då ska det köpas nytt och firas.

Satt och läste kommentarer i gamla inlägg, och det som handlade om semlor gjorde mig ju hur sugen som helst på en sån just här och nu.
Häromdagen såg jag ett kondis som hade FASSLASS-bullar.

Nu ska jag njuta av ett skumbad, tända ljus i badrummet och bara koppla av.




Ha det bäst och trevlig helg.



"Det rensade magen, sa pigan, när hon fick tvillingar"

4 kommentarer:

  1. Du kan ju få slänga hit kläderna här, lär inte gå ner i vikt av denna medicineringen och efter 1 år med FK som "bidragsutgivare" lär jag inte få råd att köpa nytte heller :)

    NJUT i badet :)

    Kram Lisbet

    SvaraRadera
  2. *hahaÄ Vilket härligt "ordspråk"

    Nu blev jag lite sugen på att köra ett varv i min garderob...men det går nog snart över:-)

    SvaraRadera
  3. Tack för påhälsningen... Jag har nyss röjt i garderoben och lämnat till insamling. Härligt!

    SvaraRadera
  4. Lisbet: Ja det hade du gärna fått, men redan bortskänkt till (tror det var en scoutkår och deras) loppis. Det var ju hela och rena kläder.

    Fighter: Ja man får passa på då man har lusten att göra det, den går ju snabbt över.

    Gökboet: Ja det blev till insamling här också.

    SvaraRadera

TACK för din kommentar....