fredag 31 december 2010

Bakslag

Snacka om bakslag. Kände mig ok igår, hyfsat iaf. Så åkte iväg igår för att jobba mitt nattpass. När min halva var över var det dags att sova.
Inte så trött så låg och läste en stund. Släckte vid 4 i morse. Vaknade igen vid strax innan 6. Jag nös och nös trodde jag skulle nysa mig ur sängen. Sen rann näsan som en kran.

Lyckades slumra till ett tag igen. Körde hem vid 10, såg knappt vägen så irriterade var ögonen, och näsan kittlade.
Nu är jag helt däckad. Känner mig sjukare än häromdagen.
Men fick iaf jobbat mitt nattpass, och vem tackar en för det. Det enda jag fick igen var en retur av brakförkylningen.

Nu hopp i säng med alvedon i kroppen.

Gott Nytt 2011 alla och gott slut på 2010.



KRAM

1 kommentar:

  1. Hoppas det försvinner lika snabbt som det kom.

    Gott slut och Gott Nytt 2011

    Kram Lisbet

    SvaraRadera

TACK för din kommentar....