söndag 26 december 2010

Annandagen

God fortsättning till er alla.

Julafton var lugn och skön. Vi var hemma hos mina föräldrar. Åt gott och drack gott och minsann hade tomten varit och lämnat ett par julklappar också.


bl. a en STOOOR mortel (25 cm i diameter) urläcker. Denna fick jag och älskade M ihop av mina föräldrar.


Lite gammalt "skit" fanns i en annnan paket. Ska avnjutas vid tillfälle.

Lite smått och gott fanns i andra paket. Bl.a annan en ursnygg sjal.
Fick även en resa till Skottland av min älskade M. Han är underbar, jag älskar den mannen sanslöst mycket. Det gjorde jag faktiskt redan innan jag fick resan till Skottland om ni nu skulle tvivla.

Igår tog vi det lugnt hela dagen. Tog en promenad i parken, fick gå där det var skottat för foten gjorde för ont när vi pulsade i snön. Men det är ju ett I-landsproblem.

Idag har vi slappat hela fm. Nästan iaf, jag tog tag i Lucas päls och klippte och fixade till honom lite. Nu är han så snygg så snygg.
I em/kväll blir det en tur hem till mamma och pappa igen, hjälpa dem att äta upp lite av julmaten.

I morgon ska älskade M börja jobba igen. Jag är ledig fram till 29 dec. Sen ska det jobbas i nårshelgen. Natten till nyårsafton, och så har jag "jour" nyårsdag 8-18 om ngn skulle bli sjuk.

Hoppas alla haft en bra jul, skönt att den snart är över tycker jag.

Var rädda om er.


KRAM Cecilia




"I juletider har man tid till att ha tid"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för din kommentar....