måndag 27 december 2010

Rea ?

Var idag inom en sväng på Mobilia.
Kanske skulle det finnas nåt kul reafynd. Men det må jag säga, att det skit som hängde framme till rea gjorde ingen människa glad. Iaf inte i de butiker jag var.
Så även om det var reapris kändes det svindyrt, skulle inte ens betala 5 spänn för det som fanns.
Jag köpte iaf lite grejer, dock till fullpris. Termobyxor bl.a, bra att ha när Lucas ska ut.

Ikväll har jag och älskade M varit nere på Intermezzo och käkat 3-rätters och delat en flaska Amarone. Nu är man så mätt att magen ser ut och känns som en spärrballong.

Dags att hoppa i säng, i morgon hoppas jag på en härlig sovmorgon. I övermorgon dags för jobb igen, redan kl 7 på morgonen.


Häpp, sov gott

Kram Cecilia



En realisation är en brottningsmatch för damer, där man förstör sin klänning för att tillkämpa sig en annan."

2 kommentarer:

  1. Jag var på Nova igår och det var också bara en massa skit dom hängt fram, trist, det ska väl vara REA på det som sålts innan jul?

    Ha det gott i dom nya tremobyxorna :)

    Kram Lisbet

    SvaraRadera
  2. Tror riktiga rean blrjar efter nyår. De vill väl sälja till fullpris så länge det går.
    Trist bara för det känns som det är grejer sen flera år tllbaka som hängs fram nu igen.
    i o m vintervädret så blkir det nog inte så mkt rea på vinterkläder heller.
    Nåja, får väl handla till fullpris....som vanligt :)
    KRAM Cecilia

    SvaraRadera

TACK för din kommentar....