torsdag 23 december 2010

Kraxar

Hade ont i halsen några dagar. Det är borta nu, precis som rösten.
Låter som en kraxande kråka emellanåt. Men det blir ju lugnt och skönt för älskade M iaf. :)

Blev hemma från jobb idag. Inga piloter (flygplan) hade hört vad jag sade ändå. Egentligen känns det fel att vara hemma, ingen feber, känner mig inte så sjuk. Men med ett jobb där man använder rösten finns inget val. Kan inte gå dit och kraxa och emellanåt inte få fram ett ord alls. Men läser att många flyg är inställda idag, så jag hoppas att mina kollegor inte fått för mkt att göra.

Nu ska jag slå in några julkappar. Har precis varit ute och pulsat i snön med Lucas.

Vill också passa på att önska er alla




Här en som tar det lugnt i juletid.





Ha det gott alla och var rädda om er och andra om ni ska ut och köra bil.


Kram Cecilia



"Varför är julen som en dag på kontoret? Du gör allt jobb och den feta mannen i rock får all ära."

3 kommentarer:

  1. God Jul Cecilia! En lille en kanske hjälper rösten att återställa sig i tjänst? :-)

    SvaraRadera
  2. Jag vill önska er en riktigt
    GOD JUL

    Kram från Lisbet

    ps. ta två för säkerhets skull ;) ds

    SvaraRadera
  3. Jar provat, snaps, whiskey, glögg och julmust, men kraxar ändå. Nästa gång jag ska jobba är 29 dec och då hoppas jag sannerligen rösten är ok igen.

    SvaraRadera

TACK för din kommentar....