tisdag 28 december 2010

Nysningar och rinnsnuva

Vaknade vid 2 tiden inatt och nös hur många ggr som helst. Näsan började rinna efter det. Jag gick upp och tog ett par alvedon och hoppades naivt nog att det skulle gå över till i morse. Men där fick jag. Har nyst minst 100 ggr idag och pappersnäsdukarna har en rykande åtgång.



Köpte lite medicin i Thailand som jag stoppade i mig. Den heter Actifed, och är bra mot rinnsnuva, stopp i näsan, svullna bihålor och mot nysningar.
Tog även ett par alvedon vid 11.40-tiden och gick och lade mig. Tog inte lång stund innan jag sov. Nu vaken igen, 3 timmars sömn känns som det gjort susen. Inte nyst sen jag vaknade. *peppar, peppar*



Hoppas hoppas att det gett med sig redan.

Ha det fint alla, själv ska jag ta en stor kopp te med honung i. Honung är bra, fråga Bamse.





Kram Cecilia





"Förr behövde man bara tappa en näsduk så kom männen rusande. Idag kan man tappa en BH utan att någon lyfter ett finger."

2 kommentarer:

  1. Krya på dig!!!!

    Kramar
    Elisabeth

    SvaraRadera
  2. Tack snälla du, alvedon är min bäste vän just nu.

    KRAM Cecilia

    SvaraRadera

TACK för din kommentar....