torsdag 15 juli 2010

Snygg, snäll, fin och generös

Nej det är inte mig själv jag syftar på i rubriken.

Det är denna killen:



Iaf är han allt det där i rubriken, i mina ögon och det räcker ju länge.
Glad att han är min. MIN ÄLSKADE M.
(Min och min, man kan ju inte äga någon. Men glad iaf att jag får leva med honom)

Bilden är tagen idag på segelbåten strax utanför Små-Dalarö. Fryner på näsan lite mot solen gör han.

Han kommer hem igen på lördag. Sen ska vi fira semester ihop i 2 veckor.
HÄRLIGT !!!!



Jag är just nu så j**la förbannad på försäkringskassan efter dagens samtal med dem, att jag håller på att gå i bitar, men kände inte för att "gnälla" om det i bloggen ikväll. Det tar vi en annan dag.


Skrev nåt som gjorde mig glad istället......


Njut i sommarkvällen alla.....KRAM Cecilia



Hittade ett underbart ordspråk om SNYGG som bara måste med ikväll:


"Jag hade en väldigt snygg figur, innan magen började satsa på en egen karriär"

4 kommentarer:

  1. Halm i skorna och kärlek i hjärtat sticker ut överallt. :-)

    SvaraRadera
  2. Haha...fin kommentar.. och sann

    SvaraRadera
  3. Dom orden var sanna hihi...

    Kram Lisbet

    SvaraRadera
  4. Ha en häääärlig semester!! Kram

    SvaraRadera

TACK för din kommentar....