tisdag 6 juli 2010

Leverans....

Tro det eller ej, men killen med crosstrainern kom idag. Tjooohooo.
Han skulle ringa innan och komma vid 9.
Han ringde inte och kom 0930.

Men men man kan inte få allt, man får va' gla' för det lilla här i livet.

Igår när jag gick och lade mig efter 3 nätters jobb tänkte jag..Gud så skönt att få sova en natt. HAHA...där fick jag, pigg som en mört när jag lade mig.

Somnade strax innan 0130, och då hade inte M kommit hem än från tennisen.
Undrar om de spelade med pannlampa?



Nej .. de hade middag på kvällen så det drog väl ut på tiden kan jag tänka.
Han lyckades iaf väcka mig när han kom hem och kröp ner. Somnade som en klubbad säl gjorde han. Sen låg jag där...vaken... kunde lika gärna jobbat en natt till....

Nu ska jag iaf röja lite i arbetsrummet...snart klart. Man blir förvånad över sig själv ibland. Ett litet tag då och ett då, så till slut så...


Ha det finfint alla där ute....


KRAM Cecilia


"Kruxet med mornar är att de infinner sig när man inte är vaken"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för din kommentar....