onsdag 26 maj 2010

Kväll 3

Hela dagen har gått och jag har gjort absolut ingentingen.
Jösses vad det är skönt ibland.

Känner mig nöjd faktiskt.

Ska nu ta tag i livet lite grand och gå en runda med min älskade Lucas.
Bra för både kropp och själ.

Älskade M ringde nyss från Linköping där han ska bo inatt.
Han tittade i sin minikyl på rummet och sa att ha blev så sugen på schweizernötchokladen som låg där.
Fasen... jag skulle kunna, njae inte riktigt döda för en chokladbit just nu, men halvstrypa nån kanske.



Nej jag ska inget ha tack.
Nej tack jag äter inte choklad.
Nej tack jag tycker inte om choklad ........*host host*... den var svår
Nej tack jag har precis ätit.

Har ni sett så många fina ursäkter att "slippa äta" jag kan.
Kallas visst karaktär, eller nåt.

Klappar mig på axeln. Går ju bra just nu och idag iaf.



Ha en underbar kväll alla, nu ska vi ut och lufta oss, vovven och jag.

Sov gott och dröm vackra drömmar. // Kram Cecilia




"Har man ingen karaktär från man skaffa sig levnadsregler"

2 kommentarer:

  1. Bra jobbat Cecilia!!!!!! Snart fjärde dagen.
    Choklad? Vad är det? Det är väl inget gott?
    Avslutar ljuget här och nu och säger natti och önskar dig en bra dag imorgon.
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Chockaa...schocka....choklad.. va... nä... eller...
    Åhh svårt att bara skriva det ju.
    Men jag ska vara ståndaktig.
    Tack och hoppas du också får en bra dag.
    KRAM

    SvaraRadera

TACK för din kommentar....