söndag 30 maj 2010

DAG 7 - mors dag

Dag 5 och 6 försvann i bara farten, och i lite smärtor.

Iaf hade foten och mitt underliv vett nog att ha som mest ont samtidigt. DET är ngt att vara glad över. Tänk om det hänt på 2 olika dagar. Nä nä, det är de små detaljerna som piggar upp.

Snart kommer lilla mamma hit (pappa följer så klart också med). Ska fira lite mors dag. Eller fira o fira, hon (de) ska bli bjuden på god middag och gott vin.

Jag har fixat och trixat i köket hela fm med en fisk och skaldjursgryta som nu puttrar på vackert på spisen.
Älskade M har varit avsmakare.
Ja, jag ska faktiskt smaka en liten liten portion, innan jag återgår till mina dietdrycker.

Hittills visar vågen -4,2 kg på 7 dagar.

Ha en fin mors dag alla, eller bara njut av att det är söndag, inte så illa det heller.


Kram i regnet // Cecilia


"En fisk i grytan är bättre än tio i sjön"

5 kommentarer:

  1. -4,2 på 7 dagar!!! Det är minsann inte illa pinkat!!!!! Jag är superimpad Cecilia!
    Det måste ju göra att det känns värt det också eller hur?

    Stor kram från mig!
    Elisabeth

    SvaraRadera
  2. Över FYRA kilo!!!! Lyft 4 liter mjölk och jämför!
    Kanonbra jobbat C!

    SvaraRadera
  3. Elisabeth: Ja det är "surt" och jobbigt vissa dagar och jag vill bara äta en god macka el så. Men när vågen visar så mkt minus blir man jättesporrad. Tack.... beröm och heja på är trevligt att få.

    KRAM Cecilia


    Tant: Mmmm sjukt mkt när man jämför det så. Men det är knappt ett litet nyp i midjan... eller iaf där midjan ska vara.... eller där midjan kommer att bli heter det ju....positiv som man är.
    Tack för sporrning och beröm... *stolt*
    KRAM Cecilia

    SvaraRadera
  4. Chefen: Tack, ja jag gör så gott jag kan....
    Vad fint huset blir, måste snart komma och hälsa på.
    KRAM

    SvaraRadera

TACK för din kommentar....