söndag 23 maj 2010

Imorgon är det dax

....det är då mitt NYA liv börjar.

Stenhård diet. Och det kommer att gå bra.
DET KOMMER ATT GÅ BRA !!
Jag försöker bara övertyga mig själv lite grand.
Kommer att bli svinjobbigt första veckan, men sen så. Sen går det av bara farten.
8 kg ska bort i första steget, sen är det BARA 12-20 kg till som skall bort. Slutar väl när jag känner mig nöjd med kroppens utseende, och former. Så får vi se vad vågen står på då.



Har röjt i mina garderober (3 st klädkammare och div klädskåp). Hur mycket kan man samla på sig egentligen ?
Vissa grejer visste jag inte ens att jag hade. Det måste vara svårartad form av minnesförlust.

En f.d kollega var här idag och tog med sig alla flyttkartonger vi hade stående. SÅ skönt att bli av med dem. Fin som han är så hade han med sig en flaska vin. Den får ju stå till sig ett tag. Diet och vin går väl inte så bra ihop kanske.
VINDIET ?? hmmm kunde kanske vara ngt. Hade man fastat då om man bara gick på vin ?
Undrar hur länge man klarat av det ? Inte så länge förmodligen.

Älskade M är och spelar golf idag. Så softar i soffan.

Ska snart ta ett litet tag till, men måste liksom hitta inspirationen igen, den försvann ut nånstans genom nåt av de öppna fönsterna för en stund sen.

Ha det bäst / Kram Cecilia


"Jag tänker inte börja nåt nytt liv. Jag kör vidare med mitt gamla begagnade"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för din kommentar....