onsdag 14 april 2010

Ska det aldrig ta slut ?

Så har man återigen haft en natt med sömn som det varit si och så med.
Fått ihop kanske 3 timmars sömn inatt.
Vaknade och hade ont i underlivet, och det tilltog och vem kan sova då ?
Höll väl i i 2 timmar inatt ungefär, sen kom blödningarna. *suck*
Och sen kunde jag bara inte somna om igen.

Fick ta en semesterdag i sent skede för vem kan gå och jobba helt groggy.
Ringde och talade med dr, el iaf en sköterska.
Hade bestämt mig för att åka in i morse, men sen avvaktade jag och tog det via tel.
Skulle komma in om det blev värre, för de kan inte göra ngt ändå. Och det vet jag ju. Då ska jag helst komma in när det gör som mest ont, och då kan jag inte ta mig nånstans.

Nåja dagen har varit ganska bra med mkt vila, men nu i em/ikväll var det f-n dags igen. Håller på och avtar nu. Jag blir helt slut av detta.
Får köpa nåt uppåttjack så man uthärdar..... kanske rent av blir roligt då...

Snart ska vi äta en god middag med lax och div tillbehör.
Sen blir det filten och soffan.


Må bäst gott folk och njut av våren

// Cecilia




"Semester är att ha ingenting att göra och hela dagen att göra det på"

2 kommentarer:

  1. Jag ska minsann ta en närmare titt på de där pillren jag talade om.

    SvaraRadera
  2. Men va f*n?!?!? Hur länge ska detta hålla på? Måste vara skiiitjobbigt för dig C, för det tär ju inte bara fysiskt utan även psykiskt...

    Hade det vatt lite mensvärk hade jag sagt till dig: ta lite vin och ha roligt istället. Nu vet jag inte vad jag ska säga. Kanske du ska köpa lite ost ;-)
    KRAM på dig

    SvaraRadera

TACK för din kommentar....