fredag 9 april 2010

Helg .......hoppas på sovmorgon..

Då har ännu en vecka passerat. Tiden bara rusar iväg...

Imorgon hoppas jag på sovmorgon. Skulle verkligen behöva sova ut ordentligt.
Men vaknar väl vid 0530 eller nån annan idiotisk tid.
Vill verkligen kunna sova lika bra som Lucas och älskade M.
När de sover kan en bulldozer passera dem helt obemärkt, de bara vänder sig om och snusar vidare.
Tror jag ska göra som skalman...skaffa mig en mat- och sovklocka.



Tack alla goa människor som under veckan visat omtanke och gett mig en go kram då jag behövde det. Inte alltid lätt att berätta att allt dumt är bortopererat utan att en tår fallit eller rösten svikit.
Men jag är inte mer än människa och som sagt efter denna pärsen faller tårarna väldigt lätt.

Hoppas att alla ni som vill ha sovmorgon får det.
Jag ska tvärvägra stiga upp innan klockan 9.




Sov gott alla goa fina människor

// Cecilia




"Att kramas är ett sätt att vara tillsammans"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för din kommentar....