fredag 2 april 2010

Optimist javisst

Ja jag hade ju mycket på min lista igår som jag skulle göra.

Känner att jag var lite för optimistisk. Hann inte med allt.
Eller kanske rent av prioriterade bort en del för att få extratid med älskade M när han kom hem från jobb.
Han åker igen på måndag-em och kommer hem på torsdag, så får passa på när han e' hemma.

Så idag har jag kvar att plantera min blomsterlådor till balkongen, och vapenvården hanns inte heller med.

Bordet som kånkades upp igår av M och hans kollega var verkligen "skittungt" och de hade lite bry att få upp det i trappen. Hissen var för liten och det var 2 cm tillgodo i trapphuset.
Och när vi sen monterade benen upptäckte vi några rejäla hack i bordet. Hur trött blir man på en skala ?
Ringde möbelaffären och talade om för dem vad vi hittat för fel. Bjöd hem dem här att byta ut bordet, för vi hade lånat bil med dragkrok och släp för att få hem bordeländet.
Men inget händer iaf förrän efter helgen. Vi ska ha gäster i morgon och vi måste ju använda bordet men det var helt ok sa tjejen vi talade med i affären.
Så får vi se vad som händer nästa vecka, om de kommer hit och byter det el hur det blir.

Har nyss avverkat en runda i parken med nyklippte Lucas, 3,9 km blev det.

Om en stund kommer världens bästa Pooky, min massös och tar hand om mig i en dryg timme.
Snacka om lyxigt hembesök.

M är och spelar golf idag, premiärturen.





Ska nu grilla lite kyckling som vi ska ha i dagens sallad.

Härlig långfredag på er alla // Kram Cecilia




"Golf utan bunkrar och hinder vore tamt och monotont. Det vore livet också."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för din kommentar....