onsdag 17 mars 2010

En svacka

Just nu är jag nere i en DJUP svacka.
Det känns SKIT att dr inte ringde som han lovade i förra veckan.
Det känns också SKIT att inte mina krampaktiga tillstånd upphör.
SKIT känns det också att ingen verkar bry sig om varför jag har så ont.
Ingen vill ta tag i det och utreda det på djupet grundligt som fasen. Man har gjort undersökningar på undersökningar och tagit alla prover man kan komma på, men inget onormalt sägs det. Och så gör man inget mer.
Jo det är VÄLDIGT ONORMALT att ha så ont i krampform så ofta.
Det tror jag de hade insett om det var de själv som hade haft dessa smärtor.

Känns som jag snart ska braka ihop. Förra natten vaknade jag vid 2-tiden och hade SKITONT.
Inatt var det inte förrän vid 4-tiden.
Jag sover urdåligt de nätter jag har/haft ont och går omkring som en zoombie om dagarna. Hur länge håller detta undrar man?!
Ibland (4 nätter i veckan ca) har jag turen at få sova en hel natt, men då är jag ändå skittrött efter 6-10 timmars sömn.
Så länge man håller igång, funkar det. Men när man kommit hem efter jobb är jag som om jag sitter i en vakumbubbla med influensaliknande värk i kroppen. Benen värker och känns som timmerstockar, omöjliga att röra. Armarna väger ton, För att inte tala om den "underbara" huvudvärk som hyrt in sig den senaste tiden. Jag är helt enkelt slut som artist, finito, trött trött trött....inte sömnig..... trött.

Om jag fick önska mig bara en enda sak vore det.... NO MORE krampliknande smärta ever never.

Tack för nu.... ha en underbar dag... nu ska jag vidare.




"När du hamnar i en svacka och allting går emot dig, och det känns som du inte kan hålla ut ens en minut till, ge aldrig upp då, för det är just tillfället då det kommer att vända"

3 kommentarer:

  1. Jag bryr mig!
    Kram Anita

    SvaraRadera
  2. Tack, jag vet.

    Men jag syftade mest på att ingen i vården tar tag i och bryr sig om mitt dumma dumma ont!!

    Nåt måste ju göras, jag går under om det ska fortsätta så här.

    KRAM Cecilia

    SvaraRadera
  3. Men jag kan ringa o sätta fart på dem om du vill!

    SvaraRadera

TACK för din kommentar....