onsdag 31 mars 2010

Återbesök i bloggvärlden

Har efter att ha funderat ett tag, bestämt mig för att fortsätta skriva av mig lite då och då här i bloggen.

Ni som på något sätt har blivit störda av, och/eller irriterade på innehållet i mina tidigare inlägg, er har jag ett bra tips till:

Sluta läs HÄR OCH NU !!!

Detta är en "tillflyktsarena" (om nu det ordet finns) för mig. Jag skriver för min egen skull, inte för att det ska passa just DIG eller DIG... utan för att jag vill skriva av mig mina tankar och funderingar om allt från sjukdomen till vardagliga små saker.
Man är inte glad alla dagar, och ibland är man sprudlande glad. Så är livet, för alla tror jag, inte bara för mig.

Denna blogg söker man upp för att läsa, inget man blir påtvingad.
Så valet är enkelt. Gillar man att läsa mitt ordsvamleri så:
HJÄRTLIGT VÄLKOMNA !!

Om inte, nä då är det enkelt: BYE BYE !!!




Snart är det påsk och dags för en tur på kvasten

KRAM Cecilia




"Den drogen är inte funnen som gör alla glada"

2 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka! Jag gillar att läsa vad du skriver så fortsätt. Är ju allas val att läsa eller att låta bli. Glad Påsk!
    Ps, glömde kvasten hemma så jag sitter o väntar på att flyget tar mig till blåkulla. Hoppas att mina kollegor sköter sig o fixar en bra direktroute.
    kram

    SvaraRadera
  2. Kommer in väldigt sent eftersom jag inte visste att du startat upp bloggen igen. Jag tycker du skriver bra och underhållande även om det inte är så roliga saker ibland. HELT OTROLIGT att det finns de som ska styra vad du skriver i DIN blogg. Hahahahhaha, sluta läs då för faen!!!
    Kram på dig

    SvaraRadera

TACK för din kommentar....