söndag 17 april 2011

Spridda skurar

Dagarna som gått har innehållit lite av varje.

Vi har hunnit bli matförgiftade, av räkor. Känns inte som jag vill äta det på ett tag igen. Vi blev sjuka båda två, jag och älskade M, med en 1/2-timmes mellanrum. Bläää.

Det har varit penicillinkur för att ta bort lunginflammation, version light. Har gått sådär får jag nog säga. Andfådd som bara den fortfarande. OCH trött, trött, trött.


Vinprovning har vi klarat av. Det var för mkt folk där bara, blev väldigt opersonligt. Trist.

Fått ny styrväxel på bilen. Som tur är stod fabriken för kostnaden. Puh!!

Sommarsulorna är på bilen, jösses vad skönt att köra den nu. Köpte 2 nya däck, och tar de andra 2 strax innan vi kör till Italien i juni. Det fanns lite slityta kvar på dem.

I förbifarten nämnde en person något som låst sig fast i min hjärna och gjort mig mycket ledsen. Är det sant det den personen sa, så blir jag riktigt riktigt ledsen. Vet bara inte hur jag ska få reda på det. Blir väl till att fråga tror jag. Orkar bara inte just nu för jag mår för dåligt av det. Det blev en riktig sänkare......


En dag kvar att jobba, idag 12-22. Sen är det semester hela veckan. SKÖNT !!


Njut av söndagen.





"När själen är ledsen - gråter kroppen"

2 kommentarer:

  1. Vad tråkigt att du är ledsen! Om du inte pallar ta reda på sanningen just nu, så hoppas jag att du kan glömma det så länge och njuta av semestern nästa vecka!
    Själv ska jag jobba rätt många dagar;-)

    Stor kram!
    Elisabeth

    SvaraRadera
  2. Hej fina du

    Nej just nu får det vara. Vill inte förstöra semestern med det. Jag ska njuta o koppla av. Och hoppas få reda på nåt om nya avtalet. Nån kanske kan skvallra lite.

    KRAM

    SvaraRadera

TACK för din kommentar....