lördag 23 april 2011

Sliten

Känner mig trött och sliten.
Känner inte för att göra någonting.
Vill inte umgås med någon.

Kan man gå i ide vid denna årstiden ?

Brukar älska våren så vet inte vad det är som stör mig.

Bådar gott detta....not. Följande helger ska huset (lägenheten) vara fullt av folk.
Det är fest,
födelsedag
och middagar.

Utspritt över 3 helger. *pust*

Det blir säkert trevligt, men just nu känns det asjobbgt.

Ska man sitta där och vara trevlig och social ?
Är jag ens en trevlig och social person ?
Därom råder säkert delade meningar.




"Var trevlig mot människor när du är på väg upp, du kommer nämligen träffa dem igen på väg ner"

2 kommentarer:

  1. Jag vet, det är tufft att känna sig "så där"...

    Tillåt dig att vara lite down för tillfället! Man kan ju inte alltid vara på topp, eller hur? Förstår att det känns tufft med "alla helgerna" framöver, men det kommer säkert att bli riktigt lyckat ska du se! Glöm inte att delegera!!!!
    Jag tror stenhårt på dig Sicily. Snacka och gosa lite med M & Lucas.... (hoppas Lucas mår bättre förresten)

    Varm kram!

    SvaraRadera
  2. Tack goa fina Gökboet.

    Ja jag får väl bara låta det gå över helt enkelt. Kan väl inte må 100 hela tiden, vet ju det men är jobbigt i downläge.... Är slut som artist bara känner jag.
    Blir säkert bättre snart. Men på sista tiden har jag tagit åt mig väldigt av vad folk säger, och det är nog bidragande orsak tror jag.

    Och det kommer säkert bli bra alla tillfällen vi ska ha folk hemma, bara nu det känns jobbigt. Delegera behöver jag inte så mkt. Älskade M är en klippa i köket så det känns kanon.

    Min lille Lucas är hos husse (exet) och igår när jag ringde var det ok iaf.

    Var rädd om dig och krama och pussa på pälsklingen.

    Stor kram !

    SvaraRadera

TACK för din kommentar....