lördag 5 november 2011

Sömnlös natt

Ja då var det en sömnlös natt igen. Eller nästan iaf. Somnande strax efter 24. Vaknade vid 0130 av att älskade M:s tel skrällde. Den var fulladdad då. Vi ska ha ett samtal han och jag när han vaknar. :-) Han sov vidare som om inget hänt. Avundas hans ostörda sömn.
Han brukar säga,- om du inte kan sova, kryp ner till mig under mitt täcke. Det var svårt då han nästan rullat in sig i täcket.
Efter oljudet låg jag vaken 30 min. Sen tog jag kudde o täcke och gick in i gästrummet och tittade på tv. Inte blev jag trött då heller. Steg helt enkelt upp. Har läst lite, stickat lite och är fortfarande inte sömnig.

Vi ska på middag hos vänner ikväll, kommer börja gäspa redan vid förrätten tror jag.

Nej nu ska jag nog ta en omgång angry birds, ingen av mina wordfeud- kompisar verkar vara vakna o kan spela med mig.

Hoppas ni får en fin lördag. Jag kommer förmodligen att sova middag idag iaf.
Kunde lika gärna ha jobbat inatt.


"Jag vet inte vilka böcker jag har störst utbyte av. De som håller mig vaken om natten, eller de som får mig att somna"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för din kommentar....