söndag 16 oktober 2011

5 år

Idag är det ofattbara 5 år sedan som jag hade "mitt" haveri.
Det som hände den dagen/kvällen kommer för alltid att vara etsat fast i mitt minne. Ngn som också alltid kommer att minnas den dagens händelser är goa fina Lena som miste sin älskade livskamrat Janne.

Mina (och älskade M:s) tankar är med (er) dig idag. Ljusen brann stilla och vackert i morse då vi åt frukost.


Jag jobbar idag/ikväll (12-22) och det känns lite extra när jag jobbar detta datumet.

Ikväll kl 21.08.13 kommer det att kännas ännu mer.
Det blir ett glas whisky ikväll och en liten skål för er.


En liten blomma till dig Lena, "hälsa Janne" om du åker till honom.
Hoppas vi kan ses snart igen. De var alldeles för länge sen sist.

Många varma kramar från oss båda.

Njut av varje sekund i livet, lev i nuet. Man vet inte vad som väntar runt hörnet.



"Du kan inte hindra sorgens fåglar att flyga över ditt huvud men du kan hindra dem från att bygga bo i ditt hår."

2 kommentarer:

  1. Vad vackert du skriver. Tack för sms´et i morse, det värmer... Jag hälsade till Janne från dig och Mats när jag hälsade på honom med ljus och rosor. Det blir en whisky kl. 21,08 SKÅL! Och hoppas vi snart ses. Kramar / Lena

    SvaraRadera

TACK för din kommentar....